MgA. Tomáš Zelený
Jmenuji se Tomáš Zelený a jsem sochař žijící v Brně. Moje cesta k sochařství začala na Střední průmyslové škole kamenické a sochařské v Hořicích, kde jsem se poprvé setkal s kamenem jako tvůrčím materiálem. Poté jsem pokračoval na Fakultě výtvarných umění VUT, kde jsem pod vedením prof. akad. soch. Michala Gabriela a jeho asistenta Mgr. Tomáše Medka rozvíjel svůj umělecký výraz. Od té doby je sochařství mým stálým průvodcem. Vytvářím díla inspirovaná přírodou a světem snů, v nichž hledám rovnováhu mezi skutečností a imaginací. Má díla byla představena na řadě výstav a některé z nich jsou trvale umístěny ve veřejném prostoru, kde vstupují do dialogu s lidmi i prostředím. Vedle vlastní tvorby se věnuji i pedagogické činnosti. Vedu kurzy sochařství, kde pomáhám účastníkům objevovat vlastní tvůrčí cestu a rozvíjet jejich talent.


MgA. Zuzana Šrubařová
Jmenuji se Zuzana Šrubařová a ve své tvorbě se věnuji převážně kresbě a malbě. Vystudovala jsem obor malířství na Střední škole umění a designu v Brně a poté pokračovala studiem v ateliéru sochařství na Fakultě výtvarných umění VUT. Před pár lety jsem se na SSUD vrátila jako učitelka figurální kresby, později se moje praxe rozšířila o výuku kresby a výtvarné přípravy. Do mé volné tvorby se mimojiné otiskla potřeba výtvarně popsat mezilidské vztahy a emoce a to jak se na nás fyzicky odrážejí.
Adam Kachlík
Jmenuji se Adam Kachlík, k volné tvorbě mě vedlo nejdříve studium v atelieru sochy MgA. Natalie Chalcarzové, na ústavu architektury stavební fakulty VUT. Možnost využít tradiční techniky v současné malbě jsem začal vnímat díky tvorbě severoevropských malířů, jako je Michael Kvium a Odd Nerdrum. Nedílným krokem byla figurální kresba na Fakultě výtvarných umění VUT, pod vedením Mgr. et MgA. Jána Lastomírského.
Důležitou roli sehrálo následné setkání s komunitou lidí z Grand Central Atelier v NY a jejich výukou ve vídeňském ateliéru tradiční malby. Lekce a konstruktivní kritiku od etablovaných malířů, jakými jsou například Dale Zinkowski, Diana Buitrago nebo Andy Nabong dnes beru jako kotevní bod v osvojení techniky klasické malby a její předání ve výuce.
Ve vlastní tvorbě se zabývám působením afektu a patosu na lidskou psychiku s návazností na širší kontext historie a antropologii. Zobrazivou malbu využívám jako starý univerzální jazyk.

